pondělí 29. února 2016

Romantická samoléčba


Dnes ráno,když jsem v dešti projížděla ulicemi ospalého města,abych si radostně a nedočkavě koupila další vydání mého nejoblíbenějšího časopisu, na který netrpělivě čekám celý měsíc a nikdy nejsem schopna si zapamatovat,natož napsat, který den přesně vychází, v toto obyčejné ráno,které vlastně probíhá hodně podobně den co den, tohle všední ráno, kdy jsem si opět už asi po sté pouštěla při řízení ten nádherný ploužák od Adel ,přesně tohle ráno mi došlo, že jsem prostě a jednoznačně věčná romantička a romantiku ke svému životu potřebuji , jako vzduch ,který dýchám.

Zastavila jsem cestou do práce na chvíli u malého lesíka s výhledem na louku,protože jsem měla ještě chvíli čas a koukala,jak pobíhá zajíc na jednom konci trávy a kousek od něj se honí pár bažantů.
Stále mi hrála krásná hudba a já zase měla chuť na chvilku se rozplynout a zastavit čas.
Došlo mi kolik takových malých rituálů  denně dělám.
Pozorování východu slunce,každodenní brzké ranní mazlení s kočkou,která mě poté co mě olíže a oňufá, zahřívá svým tělem pod peřinou s čumákem zabořeným do mé tváře.
Ranní káva v posteli  a přemlouvání sebe samotné, že už je čas jít.
Ta stejná levandulová vůně den co den.
Masáže,u kterých si přeji,ať nikdy nekončí.
Byt provoněný aroma olejem a prosvícený světlem svíček.
Zamilované příběhy,které napsal život sám.
Sváteční chvilky klidu,kdy s mými syny jen tak sedíme a koukáme na pohádku přilepení na sebe.
Koupele plné pěny.
A hudba, hudba ,samá hudba.

Tak ráda řídím auto a při poslechu krásné hudby přemítám,vymýšlím si příběhy a situace.
Všechny mají jedno společné.Dobré konce.

Před pár dny mě šíleně bolelo pravé ucho.Vyslechla jsem mnoho zlého od lidí, kteří prožívali své osobní krize ,házeli špínu jeden na druhého a chtěli slyšet můj názor.
Ty telefonní hovory byly kolikrát tolik bolavé a negativní, že se mé ucho rozhodlo neposlouchat.
Začalo na sebe upozorňovat silnou bolestí.

Vy,kteří ke mě chodíte pravidelně víte,že se věnuji etikoterapii,což je léčba mravností a nemoci a bolesti řeší z mentálního hlediska.
Léky užívám pouze v ohrožení života,či nesnesitelných bolestech.
Situace se stala neúnosnou a já pochopila,že teď musím své bolavé ucho uklidnit  a rozmazlit něčím hezkým.
Opět přišla na scénu má milovaná romantika.
Poslouchala jsem tichou krásnou hudbu,přestala brát telefonní hovory a věnovala se poslechu laskavých meditací.
Po týdnu urputných bolestí jsem se konečně klidně vyspala.

Po tomto zážitku jsem si uvědomila proč lidé tak rádi koukají na pohádky,tele novely,romantické filmy o lásce a proč naše babičky četly červenou knihovnu.
Všichni věří v dobré  konce a moc si je přejí.
Každý tvor na světě si  přeje klid a lásku.
Jsem o tom přesvědčená.To,že své touhy mnozí nedokážou v reálném světě naplnit je věc druhá.Je to osobní cesta každého z nás.

Znám muže,který miluje rodinné filmy,kde je mnoho dětí,manželství většinou procházející krizí,která se během příběhu zázračně vyřeší a vše dobře dopadne.
Jemu samotnému se už dvě rodiny rozpadly.Jeho sen se v realitě nenaplnil, ale jsem přesvědčená o tom , že na ty dobré konce stále věří.

Moje babička,která bude mít 90 let neměla zrovna lehký život.
Moc ráda čte.Mnoho knih jsem jí koupila i já..Miluje příběhy paní Javořické,což je červená knihovna.Nebyl to pro ni brak.
Pomáhaly jí přežít v těžkých dobách.Byla to pro ni motivace a inspirace,která ji držela nad vodou.

Kdykoli se oteplí vyrážím k řece a sbírám kameny ve tvaru srdce.
Myslím při tom na lásku a krásné vztahy.
Vždy si jich pár odnesu a pak je rozdávám jako dárky.
Moji blízcí přátelé mi srdcové kameny vozí z cest.Vždycky si na mě vzpomenou.

Romantika je pro mě velkým lékem a proto vám radím,buďte romantičtí a to nejen v případě,že si někoho namlouváte,ale také kvůli sobě a svému srdci.

Kdykoli romantiku a lásku cítíme v sobě,pak ji můžeme šířit dál a snadno se vám potom může stát,že máte zdi svého bytu vyzdobeny srdcovými malůvkami svých dětí a na nočních stolcích se vám povalují kameny ve tvaru srdce, jako u nás doma.

A co vy?
Máte rádi romantiku?


Krásné dny plné romantiky a lásky přeji nám všem

Bi

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji Vám za návštěvu a přeji krásný den..