úterý 13. října 2015

Láska je dar...

zdroj Pinterest

Krásný večer všem..

Čas od času dělám "velký průvan" ve svém oblečení,diářích ,knihách a poznámkách...
Při jednom takovém očistném procesu,byla nalezena básnička,kterou jsem původně psala pro svou přítelkyni, avšak momentálně docela vystihuje mou přítomnost...



Utíkat do koutů své Duše,
poslouchat srdce,jak zběsile kluše,
snít sny bez konce..

Objímat všechny své splíny,
bořit se do krajiny,
utíkat dál a dál..
Hledat život,který se mi stal,
potkat Tě stát na pokraji skal a
najít srdce,
které jsi mi  kdysi dal...

Tolik přání můžeš chtít,
však každý může Ti je vzít,
když neposloucháš svoje já a jsi jak žula kamenná..

Srdce bít už neslyšíš,
slzy z očí nepustíš a
lásku nikde nevidíš...

Toulej se sama v sobě,
dříve než bude pozdě..
Toulej se ve svém srdci a
objev oheň moci...

Láska je velký dar,
tak si ho vezmi ..
Nepostávej stále nesměle,plná strachu, jen mezi dveřmi..
Jednou se zavřou a zbude jen tma
a pak už všechna slova budou zbytečná...



Sladké sny...

Bi

4 komentáře:

  1. hezká básnička. Také dělám pravidelný průvan ve svých věcech i v životě. Je to potřeba

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Wiki děkuji..je to očistné viď?takhle čas od času provětrat vše kolemnás a v nás...
      Krásné dny..

      Vymazat
  2. Moc hezká básnička, máš můj obdiv :-). Olga

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Olinko..zkus to taky,je to zábava..emoce to vyplaví a tvorba začne plynout:-)
      krásné dny i Tobě

      Vymazat

Děkuji Vám za návštěvu a přeji krásný den..