čtvrtek 17. července 2014

Zázračný den 2 a 3:-)





Krásný slunný den vám všem...
Dnes to bude rychlovka..Opět plno vjemů,zážitků a krásných maličkostí..

Včera jsem si konečně vyfotila nádherný kostel,kolem kterého chodím do kurzu..moc se mi líbí..
Je jak z jiné doby..vůbec se do toho parku kousek od železáren nehodí..Vypadá jak teleportovaný:-)
Včerejší malé zázraky byly zhmotněné myšlenky...
Stačilo jen pomyslet a už jsem měla na telefonu zprávu či zmeškané volání:-)
Krása,jak to funguje..

Také jsem potkala nové virtuální přátele a diskutovala na téma feminismu:-)
Stihla jsem i studium a ranní procházku s dětmi..
Dnes jsme u nás měli mého nevlastního syna Kryštofa,kterého jsem pořádně neviděla dva měsíce..
zase jsme byli skoro kompletní,ještě nám chyběl nejstarší...

Hned po ránu na lavičce,se mi přihodil největší zázrak dnešního dne...
Už dlouho jsem si moc přála navštívit festival Colours of Ostrava..
Tento rok má vystoupit u nás má milovaná Zaz a tak motivace byla veliká..
Každopádně nakonec jsme lístky s Davidem nekoupili,když jsou ty prázdniny,tak se budou hodit..
A dnes ráno,z ničeho nic..
Zpráva od kamaráda z Brna,že má jeden lístek navíc,že nějaká slečna s partou nejede a jestli prý půjdu s nimi..Lístek zdarma na čtyři dny...
No prostě nádhera!!!

Takže milí moji,hlídejte si myšlenky a přejte si jen samé krásné věci..
Za chvíli vyrážím..Moc se těším..
Zase napíšu..
a vůbec jak se máte vy?



Málem bych zapomněla na dnešní přání...
Přeju si,aby lidé,kteří se milují poslouchali své pocity a pečovali o svou lásku,aby dále rozkvéta
Mějte se moooc fajn
Bi

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji Vám za návštěvu a přeji krásný den..