čtvrtek 22. května 2014

Sama za sebe..


Krásné ráno moji milí čtenáři..

K napsání dnešního příspěvku mě vyprovokoval  ranní článek,který jsem si přečetla na fb..
Pokud budete mít zájem čtěte zde.
Jedná se o to,že článek vcelku trefně vystihuje uvažování většiny lidí..
Jak jsou manipulovatelní a ovlivnitelní..
Teprve dnes jsem opravdu pochopila,proč se můj přítel občas vzteká,když mu sděluji názory jiných lidí,které mě třeba zaujaly..
Bojí se,abych nepropadla nějakému klamu, návodu, názoru, který nebude až tak v souladu se mnou samotnou..
Podle tohoto článku,bych měla zjišťovat kolikrát za měsíc se milují mí přátelé a snažit se je trumfnout,abych jim nezáviděla,cítila se atraktivnější a pozor teď to přijde- Šťastnější!!!!!
Rozumějte,vůbec nekritizuji autora článku,ani jeho postoje,už dávno lidi nesoudím,jen jsem si uvědomila,že spousta lidí opravdu čte tyto články a snaží se podle nich řídit v dobré víře,že jim bude lépe a udělá je to spokojenějšími..
Každý hledáme svou cestu,jak být šťastný,ale neměli bychom zapomínat na to,že jsme originály,tudíž všichni potřebujeme individuální přístup..
Kdo nám tento přístup dá?
Jedině my sami..Jen my sami přece víme nejlépe,co je pro nás přijatelné a co už ne..
Jen my sami nejlépe víme co nám dělá radost a navozuje pocity štěstí a pohody..
Je dobré číst,vzdělávat se,absolvovat kurzy osobního rozvoje,ale vybírejte si z přijatých informací jen to,co má význam pro váš další vývoj..
Ostatní nechejte odplynout..
Minulou neděli jsem měla vzácnou příležitost vidět na živo představení Čtyři dohody v podání fenomenálního Jarouška Duška..
Představení trvá skoro tři hodiny..Moudrostí indiánů se díky panu Duškovi zabývám už dlouhý čas..
Vždy mě však něčím překvapí a šokuje..
Nemá cenu popisovat toto nepopsatelné představení..to se musí zažít..
Každopádně jsem vám tím chtěla sdělit to,že i když představení bylo opravdu dlouhé,tak ve mě ulpěla velká spousta myšlenek,které jsem měla spojené i s nějakou emocí  a spoustu jiných se mě ani nedotklo..
"vytáhla"jsem si,co jsem potřebovala já pro svůj další posun a vývoj..
Každý jsme tady sám za sebe..
Přijměte prosím konečně zodpovědnost za svoje životy a přestaňte poslouchat všechny návody světa ,jak být šťastný,jak být víc sexy,víc usměvavý,víc komunikativní....
Vzdělávejte se,zajímejte se,radujte se z toho procesu,ale vybírejte si to co je pro vás přijatelné a v čem je vám dobře a ne slepě následujte pokyny "učitelů"..
Každý potřebujeme svůj návod,své myšlenky,své zážitky a prožitky,ať je nám krásně..

Mě osobně se dotýkají myšlenky pana Duška..
Některé ulpí a pracují,některé odplynou nepovšimnuty..
Pro malou inspiraci můžete shlédnout Jarouškův "návod",jak být sám sebou..



Přeji vám krásný den a buďte prosím sami za sebe..
S láskou Bi

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji Vám za návštěvu a přeji krásný den..