úterý 13. května 2014

Pár šťastných chvilek..

zdroj Pinterest

Krásný den vám všem..

K napsání tohoto příspěvku mě inspirovala vůně...
Jaká?
Vůně aviváže...
Když jsem před pár dny na slunci věšela prádlo a ucítila tu nádhernou vůni aviváže,vzpomněla jsem si na krásné příspěvky u Vivi na Vintage blogu,kde prezentuje čas od času svých 5 šťastných věcí.-)
Můžete číst zde..

Uvědomila jsem si,že já své štěstí necítím momentálně přes věci,ale přes prožitky..
ta vůně čerstvě vypraného prádla mísící se sluncem a zpěvem ptáků,byl pro mě takový zážitek ,že jsem opravdu byla nucena zavřít oči a vnímat ten komplet okamžitě,tady a teď,protože za pár minut už nebude..

Takže vám napíšu svých pár momentálních šťastných prožitků.
Ještě není konec dne,ale i tak jsem stačila prožít hodně pěkného..

Ranní loučení s mými syny plné pusinek a objímání,
věšení voňavého prádla,
povídání s mým tatínkem,
oběd s mou sestřenicí,
květináč za oknem plný macešek od mojí maminky
slunečná vůně mého parfému

Každý den se můžeme radovat z tolika věcí,jen někdy to jde pěkně ztuha..
Jak jste na tom s radostí vy?
Co vás činí šťastnými?
Umíte si všimnout toho pocitu radosti,když vás zašimrá v břiše?

Mějte krásný den a radujte se stále máme proč..
Bi

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji Vám za návštěvu a přeji krásný den..