čtvrtek 8. května 2014

Dávejte si dobrý pozor...


Krásné ráno všem,

v poslední době se ke mě dostávají znepokojující zprávy o tom,jak byli lidé u léčitele či šamana s žádostí o pomoc a jaké neblahé konce to nabralo..
Naposledy jsem takovou zprávu dostala od pana Jaroslava,který mi okomentoval svou zkušenost s paní Motyčkovou Karaimi,o které jsem psala..
Můžete číst zde..
Před nedávnem mi kamarádka telefonovala podobný případ z Vyškova a já sama jsem na vlastní kůži zažila vliv paní "léčitelky" na mého bývalého muže,když ho začala podporovat v jeho "schopnosti",kterou sám na sobě objevil,že dokáže převádět Duše do světla..

Proto jsem se rozhodla vám napsat pár doporučení,které se mi v mém životě docela vyplatilo poslechnout..
Také to začalo nejdříve špatnou zkušeností..
Měla jsem těžké období,bylo mi asi 24 let a jela jsem s kamarádkou na meditační Osho víkend..
Tehdy jsem vůbec netušila,jak to všechno funguje..Nebyla jsem ani poučena..
Víkend byl úžasný,plný meditací v nejrůznějších podobách a moc jsem si ho užila..
Pamatuji si to dodnes..
Bohužel mi nikdo neřekl co bude následovat..

Pokud praktikujete nějaké ozdravné metody a máte v sobě nezpracované negativní emoce,tak tyto emoce většinou začnou vyplývat na povrch..
Bylo mi moc špatně a skončilo to tak,že jsem začala mít fyzické problémy a lékařka mi oznámila diagnozu-dlouhodobě potlačovaná deprese..
Začala jsem docházet na sezení a pojídat antidepresiva..
Nebylo to vůbec fajn..
Ale díky této zkušenosti jsem se začala sebevzdělávat a naučila se způsoby,jak se do depresí vůbec nedostávat..
Byla to dlouhá cesta,ale dnes už dokážu poznat,kdy se blíží něco,co bych měla okamžitě řešit a jednám..

První mé doporučení tedy je, zjistěte si vždy všechny potřebné informace se souvisejícím tématem ,nebo metodou,kterou chcete podstoupit..
Počítejte s tím,že vám může být dočasně hůře,protože každé odblokování nese sebou čištění..
Vždy si vzpomenu na krásné přirovnání Louisy Hay z knihy Miluj svůj život,kde píše,že naše duše je jako nádobí..Když je špinavé vypadá hrozně,ale když ho začneme umývat,tak je zářivé a voňavé..

Další doporučení pro vás..
Pokud se rozhodnete jít na nějaké odblokování,nebo zákrok,tak si vždy zjistěte informace o terapeutovi..
Jak dlouho metodu aplikuje,popřípadě jaké má za sebou výsledky práce,případně nějaké doporučení od jiných lidí..

Další metodou,kterou aplikuje je hlasový vjem..
Dejte na první dojem..
Pokud vám při objednávce k novému terapeutovi není něco po chuti,sevře se vám žaludek,nebo začnete mít třeba problémy s vyjádřením či dýcháním (všechno jsem zažila),doporučuji vyslechnout varovné signály těla a najít někoho jiného..

A další ,pro mě skoro nejdůležitější věcí,aby vám člověk,který odblokovává poskytl popřípadě i servis takzvaně po..
Opět aktuální případ,kdy mi po mém odbloku strachu začaly opravdu velké dýchací problémy..
Už jsem věděla co se děje a volala paní kinezioložce o radu..
Okamžitě mi zvedla telefon,i když byl víkend a nepracovala a po mém popisu problému během pár minut naskenovala reflexní terapii,doporučila přírodní antibiotika i s prodejnami kde je prodávají..
Vše vysvětlila..
Poskytla mi "servis" do úplného zklidnění..

K léčitelům a terapeutům chodím čím dál méně,protože se vždy snažím nejdříve hledat pomoc u sebe..
Pokud se nedaří a problém je hlouběji,tak nastávají tyto návštěvy..
Za ty desítky let,kdy se tímto způsobem života zabývám jsem potkala v pravý čas ty pravé lidi,ale jak už jsem psala,můj první zážitek byl velmi špatný..

Buďte na sebe opatrní na své cestě za pochopením..
Jsem přesvědčena o tom,že budete -li poslouchat sami sebe,tak vždy poznáte za kým a v jaký čas se vydat..
Věřte si a nebojte se odmítat lidi,kteří vám na vaší léčivé cestě nevyhovují..
Jde tady hlavně o vás a váš spokojený život...

Jaké jsou vaše zkušenosti?
Máte nějaká doporučení při výběru terapie,či terapeuta?

Děkuji..
S láskou Bi


2 komentáře:

  1. Ahoj Brigit. nikdy jsem léčitele ani podobné "terapeuty" nenavštívila, tudíž nemám zkušenosti. Já raději sama - knihy miluji . OSHO...už ani nevím, kolik jich bylo, myslím, že víc jak deset. L. L.. Hay mám taky ráda, Teď se mí líbí Robin S. Sharma, Laurent Gounelle, Max Lucado aj..

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Amelinko..
    Moc děkuji za posdílení..
    Knihy jsou opravdu úžasným lékem na vše a pokud člověk chce tak pochopí a navedou ho přesně kam potřebuje..
    Měj krásné dny..
    Bi

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za návštěvu a přeji krásný den..