sobota 19. dubna 2014

Strach...


Krásné sobotní ráno vám všem..

Po dlouhé odmlce se ozývám,abych svým příběhem pomohla vám všem,kteří máte z něčeho nebo z někoho strach..
Je to velmi silná a destruktivní emoce..
Myslela jsem si,že tato emoce,už nemá v mém životě místo..
Přišla pomalu a docela plíživě...

Před dvěma měsíci jsme se s mým přítelem Davidem dohodli,že spolu zkusíme bydlet..
Prvotní myšlenka byla moc hezká a v podstatě radostná..
Pak se ale začalo stávat,že pokaždé,když jsme něco"řešili",(což je normální když máte dohromady tři děti a sžíváte se),že jsem velmi často chtěla odejít zpátky do svého bytu a naše plány na společnou budoucnost jsem zahazovala,kvůli "hloupostem"
Když se to začalo opakovat často a já si uvědomila,že jsem tím "pekelníkem",který rozpoutává spory,tak jsem začala pátrat po tom proč...
Hledala jsem důvody spíše proč ne,než cestu ven..
Potřebovala jsem zjistit důvod...
Uvědomila jsem si,že mě začal blokovat ,omezovat a ovládat můj obrovský strach z dalšího vztahu,ze společného života,strach z toho obrovského závazku,který bych společným bydlením musela přijmout..

Tento strach mi způsobilo mé velmi náročné a bolestné manželství,které skončilo před rokem a půl..
Emoce žalu,smutku,beznaděje a také emoce strachu jsem si uložila do "kufru" s nápisem "bylo",ale už jsem je neotevřela,abych prádlo vyprala..

Plácala jsem se v tom opravdu dost dlouho a pak se mi můj strach začal projevovat na těle..Začínala jsem často pokašlávat ,nemohla jsem spát,bolel mě žaludek,kde je emoční centrum a po pár dalších zátěžových situacích a pár hodně otevřených debatách s Davidovou sestrou(děkuji Michalko),jsem našla směr..

Říká se,že když je odhodlání,učitel se vždycky najde a pomoc přijde..
Přesně tohle se mi stalo..
V těchto těžkých chvílích mi přišla pozvánka na seminář odpouštění,který jsem okamžitě absolvovala a vlastně všechno odstartoval..
Kdykoliv máme nějaké nezpracované emoce a pouze je zavřeme "do kufru",děláme,že nebyly,tak se nám neustále opakují situace,které nás nutí "kufr"otevírat,dokud v něm nezbude jen čisté a voňavé prádlo..
Kdykoli řešíme své emoční tělo,jako to bylo u mě na "odpouštění" mohou nastat vedlejší reakce,protože jste spustili proces..Začala jsem se ještě více dusit a můj stav bezmoci narůstal..
Po dvou dnech jsem absolvovala odblokaci u té stejné paní terapeutky pomocí kineziologie,bachových esencí a reflexní terapie...
Emočně se mi velmi ulevilo,pocity se zklidnily..
Strach se pomalu rozplynul..
Zjistila jsem jeho příčiny a pročistila..
Fyzické tělo stále čistí mé emoce,ale den ze dne se to zlepšuje..

Včera to bylo osm měsíců na den přesně,kdy jsme spolu s Davidem začali být a právě včera jsem se k němu přestěhovala..
Osmička je úspěch a představuje nekonečno:-)
Začíná nám s dětmi nová životní etapa a já si moc přeji žít beze strachu,v míru a harmonii tady a teď..
Děkuji ti Davídku,že si mi pomohl dojít až sem a děkuji všem za to,že mě stále podporují,abych svůj strach z dalšího vztahu překonala..

Pokud máte strach z něčeho ,nebo někoho,neukládejte do "kufru" své emoce,jako jsem to dělala já..
Pak to moc bolí..
Pokuste se ho vyprat,aby vám nezašpinit ostatní"prádlo"..
Mohl by ho zničit a některé věci se vrátit nedají...

Teď už jsem beze strachu a věřte je to velká úleva a krásný pocit..

S láskou Bi

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji Vám za návštěvu a přeji krásný den..