pátek 21. března 2014

Život nám leží u nohou..



Krásné sobotní ráno..

Venku zpívají ptáci,na stolku mi voní káva a právě ona mi připomněla můj včerejší zážitek,který mí pomohl uvědomit si..
Byla jsem včera po dlouhé době na nákupech..Nic velkého..Pár věcí v Ikey a pohlazení oka..
Zavolala mi kamarádka,se kterou jsem se neviděla několik let..
Sešly jsme se na kávu a protože jsme měly málo času kvůli mým omezeným vycházkám,tak jsme přešly okamžitě na aktuální téma muži..
Seděly jsme v Tchibu,kde jsou stolečky opravdu hodně u sebe a já se najednou přistihla,že svou pozornost rozděluji i na vedlejší stolky,kde si také povídaly krásné,upravené,luxusně oblečené a na první pohled šťastné ženy..
Světe div se,povídaly si také o mužích..:-)
Uvědomujete si někdy kolik jim denně věnujeme energie?
Pořád se babráme v tom,jak to asi myslel,jestli nás dostatečně miluje,jestli s ním máte zůstat,jestli se mu líbíme a jestli si všimne,že jsem si nabarvila hlavu a..a...a..
Strašné!!!! :-)
Vrátím se k ženám u stolečku..
Poskládala se přede mnou z pár slov,které jsem vyslechla, neuvěřitelná mozaika..
Přítelkyně mi vyprávěla ,jak "zhudrovala"svého milence,paní vpravo vyprávěla přítelkyni,jak našla opět manželovi emaily od milenky a on zapíral ..
A paní vlevo byla v po rozchodové fázi...

Říkala jsem si,co tam mezi nimi dělám?Co mě s nimi svedlo dohromady?Proč jsem to všechno měla slyšet?
Právě teď ,když začínám nový život a začínáme s Davidem bydlet společně a sžívat se?
Má to několik úrovní..

Jednak si myslím,že se mi naprosto jasně zhmotnil můj strach,jak náš vztah může dopadnout..
Druhá rovina této malé události je ta,že jsem si uvědomila,kolik pozornosti mužům dáváme a na své životy zapomínáme..
Když ztratíme své sny,záliby,přátele a zcela se oddáme muži a rodině,zpravidla to končí špatně,protože muži chtějí dobývat a koule na noze je přestane bavit..
Hned večer jsem si vymyslela spoustu dalších snů ,které si nutně potřebuji splnit:-)

A poslední rovinou je,kolik žen nemá sílu a odvahu odejít z nefunkčních vztahů a začít nový život..
Aby jste mi rozuměli,nejsem zastánkyně rozchodů,ani rozvodů,taky jsem velký extremista ve výdrži:-)zůstat a vyřešit,vyléčit a uzdravit za každou cenu (drahá Mimoska by vám o tom řekla své,co se do mě nahučela :-))
Každopádně bychom my ženy neměly zapomínat,že každý je tady pro to,aby byl šťastný a život prožil v radosti a lásce..
Jakmile si dáme do hlavy tohle nastavení,tak naše strachy zmizí,nebudeme se bát ničeho a zvládneme všechno co si umaneme,protože máme v sobě neuvěřitelnou sílu..
Je úplně jedno kolik nám je a co máme za sebou..důležité je co je teď a jak s tím naložíme..
Pokud něco nefunguje,bolí a tlačí,tak to změňte,ať je vám dobře..

Tohle jsem si dala do hlavy včera večer a po příchodu mého muže se stalo pár zázraků..
Malých, jen pro mě ,ale jsem za ně šťastná..děkuji...

Život nám leží u nohou,stačí jen vykročit...

Krásný víkend všem..

S láskou Bi

1 komentář:

  1. Je to tak....
    Začalo jaro a skoro většina mých myšlenek je o mužích.
    Zatím jsem ve fázi přání a představ, jakého ideálního partnera bych vedle sebe chtěla a .......
    A mám obavy, aby u toho taky nezůstalo.
    Nějak těch fajn mužů ubylo, nebo je to strach z dalšího zklamání?
    Co když se zamiluju a on to nebude cítit stejně.....
    Co když to bude zase tolik bolet......
    Co když jsem fakt moc hodná a je to odrazuje a raději by chtěli mrchu.....
    A co když se na to přestanu zaměřovat a budu ta úžasná sexy ženská, hodná,naslouchací, dotykáč ( ve smyslu ...ráda se dotýká a je ráda dotýkána, obejmutá, pohlazená O:) ) co si užívá každý den, jak to jen může při všech těch povinnostech jít.
    Která vidí, že svítí slunce, kvetou keře, ptáci cvrlikají, když jede v pět ráno na kole do práce, že jsou úžasné mraky dopoledne, že jí někdo opětoval úsměv, poděkoval za službu, kterou pro někoho udělala.


    Ano, to se učím.
    Vím jakého pana úžasného pro sebe chci a věřím, že mě hledá stejně tak, jako já jeho a ve správný čas nás řekněme Bůh svede dohromady :)
    Do té doby věnuji svou pozornost jiným každodenním krásám.


    Hezké dny Jana :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za návštěvu a přeji krásný den..