pondělí 10. března 2014

Jen pocit...




Krásné ráno všem..

Muž mi odešel brzy ráno do práce a já již nemohu zahmouřit oka..
Vzpomněla jsem si totiž na nedělní den..Pořád na něj teď myslím,protože se mi stalo něco,co už dlouho ne..
Vypadalo to nenápadně..Obyčejné ráno u kávy a internetu..v posteli,sama,David spal a já si užívala klidu a ticha..
Měla jsem v srdci trápení a začala jsem si psát s kamarádkou..Moc hezké povídání..Děkuji Janičko..


Poslala mi nádhernou mantru...Kdo budete chtít tak si poslechněte...
Cítila jsem se pořád dost divně..Prázdná a bolavá..Rozhodla jsem se jít ven,abych načerpala trochu síly ze slunce..
Venku bylo opravdu nádherně..Zjistila jsem,že kousek od místa,kde teď s dětmi bydlíme,je potok,lesík a nádherné zahrádky plné kvítků..
Po návratu domů to všechno začalo..
Oběd,vyjížďka do obchodu pro pár potřebných věcí,dostala jsem od miláčka dvě květinky,krásné povídání na slunci ,návrat dětí,stříhání Davida,upovídaný Adámek a večer postelový rozhovor s mým starším Jakubem..
Co je na tom říkáte si?
Taky jsem si to říkala,když jsem pak nad nad tím přemýšlela..úplně "obyčejný "den a já se cítila jako nikdy..
Začalo to někdy odpoledne,nebo možná už kolem oběda...
Cítila jsem takový klid,pohodu a lásku v sobě,ukotvení,jistotu,jako už dlouho ne..
Takový ten pocit,kdy máte chuť se rozplynout v prostoru..Takový ten pocit,že všechno je krásné,dokonalé a nic to nemůže změnit..
Byla jsem šťastná..
Byl to pocit ,moment,chvíle,stav..
Každý jste to určitě prožili a moc vám to přeji..
Tento všední-nevšední den,mi pomohl,abych si rozvzpomněla co vlastně v životě hledám,kam směřuji a jaké věci ,chvíle a zážitky mě činí šťastnou..
Je to zvláštní,jak je štěstí neuchopitelné,pomíjívé a zároveň tak nekonečné..
Je v naší mysli,v našem srdci a v našem rozhodnutí být šťastný tady a teď..
Těžký úkol,ale stojí za to,pokusit se ho zvládnout..

Co činí šťastnými vás?

Krásný, slunečný a hlavně šťastný den vám přeji..

S láskou Bi

1 komentář:

  1. Milá Bi, moc Vás zdravím, dnes poprvé jsem objevila Váš blog a musím říct, že je mi moc dobře. Procházím si těžkým obdobím,a předpokládám, že to, že jsem poznala Vás a Vaše písmenka je pro mne nějakým znamením. Jak říká jedna má kamarádka, vše je, jak má být. Takže děkuji za krásná slova tady a určitě Vás budu často navštěvovat. Radka S. Ostrava

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za návštěvu a přeji krásný den..