neděle 19. února 2012

Petruška


Krásné ráno všem.

Dnes se s vámi chci podělit o nevšední zážitek..
Petruška je moje spolužačka ze základky..
Nikdy jsme o ní moc nevěděli.
Byla tichá ,usměvavá a absolutně nekonfliktní..
Po letech jsem na ni narazila prostřenictvím jedné sociální sítě,kde měla vystavené své tvoření..
Už tehdy jsem byla nadšená,protože naposledy,když jsem ji viděla,tak pracovala v jednom obchodě s nábytkem,měla dvě děti a na třetí se chystala..

Nechápala jsem,kde bere čas ještě vyrábět tolik krásných věcí.
Pokud si myslíte,že na tom nic není,tak já už v tuhle chvíli jsem před ní smekala..

Ovšem včera mě čekal opravdový šok!..
Objevila jsem její stránky a dozvěděla jsem se,že ke třem dětem a tvoření,manželovi a rodině, jí přibylo studium,pro mě velmi zajímavých oborů a začala provozovat školku s prvky Montessori.
 Ojedinělou svým přístupem a filozofíí.
Velmi jsem se o ni zajímala,když jsem jako svobodná maminka,žila s prvním synem v Brně..

Bohužel tam byla pro mě absolutně cenově nedostupná..Opět pouze pro vyvolené:-(
Petˇka má svou školičku ve svém domečku se zahradou,takže pro děti absolutně ideální prostředí..
A ceny?Mě příjdou legrační..

Obdivuji takto kreativní,akční a tvořivé ženy..
Petruško přeju Ti hodně štěstí a úspěchů ve Tvém tvoření a brzy naviděnou:-)
http://www.fler.cz/zbozi?ucat=31875
Beskydská školička [info@beskydska-skolicka.cz]
http://www.beskydska-skolicka.cz/MS_nabizi.html

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji Vám za návštěvu a přeji krásný den..