čtvrtek 16. února 2012

Pár krásných fotek z Paříže:-)


Srdcová cesta.

Je to cesta dlouhá,ba až nekonečná..
Je plná malých srdíček a v každém z nich se skrývá
pocit, pohled ,zážitek ,pláč,štěstí, radost,chut,vášenˇ,
láska...
Každý si na té cestě najde svoje srdíčka..
Já jsem si dnes nasbírala srdíčka přátelství,
ochutnala jsem srdíčka skvělé kávy s láskou vařené
a přidala pár srdíček co pohladila moje oči..
Kousek z každého srdíčka máte před sebou:-)
Jsou to srdíčka pařížská...
Tam mají taky cestu srdcovou,ale mluví se na ní
francouzsky:-)
 Láska

Nedá se popsat ,uchopit a ani koupit..
Dá se prožívat a nebo probolet ,proštastnit a  jen tak s Láskou být..
Někdy není vůbec vidět,ale já věřím,že tu všude je..
Jdu ji hledat..
Nechat se od ní pohladit..
Prostě jen tak s tou Láskou být..

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji Vám za návštěvu a přeji krásný den..