středa 29. února 2012

Srdíčka přátelství



Krásné ráno všem..

Včerejší večer jsem strávila se svými milými a velmi blízkými přítelkyněmi v čajovně,kde se všechny velmi rády občas potkáváme.
Vedeme dlouhé debaty o všem možném,často se i dost nasmějeme,někdy i popláčeme..
Každopádně, každé naše setkání, má pro mě velkou sílu a hloubku..
Posílí mě a povzbudí na několik dalších dní..
Když jsem včera odjížděla v noci domů,tak jsem si uvědomila,jak velmi bohatý jsem člověk,protože můžu říct,že mám opravdu mnoho přátel..
Takových těch opravdových,kterým můžete o půlnoci zavolat a chtít po nich radu a když se dovoláte,tak ji dostanete:-)
Mám přátele,se kterými jsme si prošli těžké životní zkušenosti a pomáhali si..
Stále to trvá,ať jsme od sebe vzdáleni sebevíc,tak to pouto neopadlo,nepolevilo..
Protože jsem pracovala u divadla,často jsem cestovala a stěhovala se,mám přátele opravdu na mnoha místech a i když se nevídáme,tak jak bychom si přáli,víme o sobě a když dojde k setkání,je to tak spontánní a vřelé,jako bych si jen odskočila na nákup někam za roh..:-)
Jsem za to vděčná a velmi děkuji..
Ty opravdové přátele jsem potkala až v dospělosti a když jsem tak přemýšlela o našem seznámení,tak jsem si spousty svých přítelkyň "vybrala"vědomě,jako třeba svou spolubydlící Simonku ,která bydlí v Brně a máme spolu vztah vyloženě sesterský,nebo Janičku,se kterou jsme rodily děti v brněnské porodnici:-)
Mám velmi ráda všechny své přítelkyně,nejbližší,blízké,i ty vzdálenější..
V dnešní uspěchané době se lidé často omezují na telefonáty, nebo emaily, ale řeknu vám,že tohle mé srdce nadlouho neuspokojí..
To, když vidíte kamarádku,jak se tváří,když si rozbaluje dárky,které jste jí dali k narozeninám,nebo to, jak druhé září oči,když o něčem krásném co se jí právě děje vypráví,to vám žádný email,ani telefon nenahradí..
Ani to objetí,když je vám smutno..
Udělejte si čas,potkávejte své přátele,na snídani,na večeři,jen tak na lavičce v parku..
To posdílení opravdu stojí za to a společné chvíle vám nikdo nikdy nevezme..

Mějte nádherné dny , pozdravte ode mě prosím své přátele a nasbírejte si na své "srdcové cestě" pár srdíček přátelství:-)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji Vám za návštěvu a přeji krásný den..