sobota 29. září 2012

Konec světa?






A je to tady zase..
Už potřetí v tomto roce, řeším těžké otřesy ve své nejbližší rodině..
Prožívám obrovské změny,které poznamenají mě,mé děti a všechny kolem..
Poslední týden se to na mě opět všechno nahrnulo..
V mém okolí končí dlouhodobé vztahy,muži opouštějí ženy,které čekají děti,někteří lidé se dokonce rozhodli odejít z tohoto světa..

Dnes jsem měla velmi zajímavý rozhovor s přítelem,kterého jsem poznala před nedávnem,jemuž v tomto roce zemřela jeho milovaná žena a zanechala mu tady dvě malé krásné dcerky..
Můj kamarád prožívá neskutečně těžké období,neboť nemusí překonávat jen odchod své drahé ženy,ale nyní řeší i existenční potíže a musí se soudit o to,aby mohl své vlastní děti vůbec vídat..
Dnes mi řekl velmi zásadní věc..
Vždycky se zajímal o duchovno a věděl spoustu věcí,ale nežil podle vesmírných a duchovních zákonů..
Pořád dělal spoustu chyb a jeho svět nefungoval..
Zapomněl,že zdraví ,rodina a spokojené vztahy jsou smyslem bytí na tomto světě..
Jeho drahá žena se rozhodla zemřít,aby pochopil a začal řešit v životě věci ,na kterých záleží..
Musel podstoupit obět nejvyšší,aby si uvědomil..
To jsou jeho slova..Toto mi sdělil..
Cítím to naprosto stejně..

Je spousta lidí,kteří si myslí,že jsou předurčeni,vyvolení a cítí se být duchovně na výši,ale často zapomínají na život tady a teď..
Život v lásce a láskyplné prostředí v nás a následně i okolo nás by mělo tvořit náš svět..
Pokud něco v našem životě nefunguje,tak je čas na změnu..
Spousty mě blízkých lidí se rozhodli pro změny radikálí,násilné a bolestné pro ně, i jejich okolí..
Je to důsledek starého naučeného myšlení,starých rodinných a jiných vzorců..

Tento rok je opravdu velmi náročný,plný otřesů a strachu z toho co se stane,když má být ten konec světa..
Myslím si,že v prosinci ten konec světa bude a těším se na něho!
 Konec světa vnímám jako zánik všeho belostivého ,zkaženého,starého,jako absoluní přerod v myšlení a vnímavosti lidí,jako návrat k lásce a podstatě lidského bytí..
Přes v mnoha případech fatální otřesy,které se v letošním roce dějí, máme podle mne ,dojít k pochopení podstaty,probudit v sobě bezpodmínečnou lásku a navrátit se k naší Duši..
Proto se na "konec"tohoto světa těším a doufám,že dokážu příjmout a pochopit potřebné,aby se mi v tom"novém"světě dobře žilo.
Abych se zbavila se strachu z budoucnosti a zbytků strého a nefukčního bezbolestně a v lásce..

Letošní rok mě a mou rodinu opravdu krutě zkouší..
Z těch slzí co jsem vyplakala a modliteb,které jsem vyřkla,už by byl nějaký vodní chrám:-)
Vždy,když je mi nejhůř,tak mi vesmír pošle posla..
Dnes to byl můj kamarád,který mi svými slovy dodal sílu a ukázal cestu..
Velmi Ti za to děkuji milý příteli i Tobě vesmíre..

Opět jsem si uvědomila,jak úžasné mám děti , skvělé přátele a dokud jsem zdravá a dýchám,tak se dá vyřešit naprosto vše..

Děkuji i vám,že ke mě chodíte,za vaše krásné komentáře,které mi obrovsky pomáhají a dodávají sílu jít dál..
Mějte nádherné dny a těšte se se mnou na ten "nový"svět,který snad již brzy příjde..
Posílám vám všem velké objetí..
Brigit

14 komentářů:

  1. Bi..nemám co dodat..
    I ve chvílích nehezkých máš dar obejmout celý svět a dodat sílu jiným..i když ji tentokrát sama potřebuješ..
    Moc moc holčičko myslím..a ty víš..kdybys chtěla jakkoli pomoci - ve dne v noci...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Danuško milá..
      Jsem moc šťastná,že jsme se našly..
      Děkuji,děkuji ,děkuji..
      Pěkně jsi mě rozbrečela,takže příští rok se hlásím na Miss,neboť letos pláču na krásu:-)
      Díky moc a objímám
      Bi

      Vymazat
  2. Dobrý den Brigit,

    na Váš blog, konkrétně na tento článek, jsem narazila úplnou náhodou... ne, vlastně ne náhodou, protože náhody neexistují, takže vlastně si mě Vaše stránky našly...nebo já našla je :-)

    Mrzí mě, že Vás vesmír takto tvrdě zkouší. Letošní rok mi také přinesl mnoho změn - zůstaly jsme samy s malou dcerkou, řešíme finanční i zdravotní problémy. Je těžké se každý den ráno vzbudit s tím, že nic již nebude jako dřív, že člověk, který měl být Vaším partnerem a přítelem po zbytek života, už s Vámi dál nepůjde, protože pokazil vše, co mohl. Naprosto s Vámi souhlasím, co se charakteru ´konce světa´ týče - kéž by přinesl jen pozitivní změny v lidských vztazích a vnímání (a realizaci) toho, proč jsme tady.
    Přeji Vám i Vašim blízkým mnoho sil a naděje a vesmírnou ochranu vždy, když ji budete potřebovat (já ty své posly zatím ještě hledám...) Daniela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. MIlá Danielo..
      Děkuji za Vaši návštěvu a upřímnost,se kterou jste mi popsala svou přítomnost..
      My ženy jsme velice silné bytosti,daleko silnější než muži a proto můžeme rodit děti..
      Víte mužů je velká spousta,láska také často znova vykvete,ale zdraví,rodinu a hlavně čas s našimi dětmi nám nic a nikdo nenahradí..
      Prvního syna jsem vychovávala od půl roku sama,bez peněz a v depresích..
      Zvládla jsem to a dnes čelím podobnému problému,nehroutíms,dprese neprožívám,i když přibylo více dětí a obrovsky zlomené srdce..
      Vím,že zvládnu i toto,tak jako Vy zvládnete být zase časem úžasnou maminkou pro svou malou a skvělou přítelkyní sama sobě a své duši..
      Jen na nás záleží,jak dlouho dovolíme ,aby nás rány bolely a za jak dlouho zase vykročíme do světa se srdcem na dlani..
      Přeji Vám krásné dny a kdyby jste chtěla pomoci s těmi zdravotními problémy,tak písněte na můj email a zkusíme s tím něco udělat..
      Brigit

      Vymazat
  3. Milá Brigitko ze srdce Ti přeji ,
    aby jsi zládla všechny zkoušky životem.
    Přes slzy nevidím jak krásně jsi to všechno napsala.
    Posílám velikánské obejmutí.
    Pa Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško moc děkuji za podporu..
      S vámi mé milé písmenkové přítelkyně zvládám spoustu věcí..
      Moc děkuji,ani nevíš,jak moc mi pomáháš..
      Krásné dny..
      Bi

      Vymazat
  4. Milá Brigit,
    letošní rok se zdá být opravdu přelomovým zejména pro vztahy. Mám kolem sebe až moc případů, kdy vztahy nápor neustály.
    Moc bych tobě a celé tvé rodině přála, abyste vše zvládli jak nejlépe to půjde, a aby tě nikdy neopustil ten úžasný pohled na svět, který máš a kterým dokážeš obohatit tolik lidí.
    Hodně síli a děkuju za krásný článek.
    I já chápu onen proklamovaný konec světa podobně.
    Bára

    OdpovědětVymazat
  5. Drahá Barunko..
    Děkuji Ti za krásná slova a pohlazení..
    Mám kolem sebe také plno vztahových rozpadů a otřesů..
    Realita a život je takový a je třeba se s tím vyrovnat,i když je spousta věcí pro mě neuchopitelných a nepochopitelných..Vím,že to co se teď u nás doma děje pochopím a rozkoduju až s odstupem a věřím,že všechny změny,které teď podstupuji budou ve finále jen k tomu nejlepšímu,byť to teď vypada velmi černě a špatně..
    Od chvíle,kdy jsem byla klaunovat u umírající Lucinky vím,že nic není důležitější než zdraví,byť to zní jakoliv jako klišé..Toho se musím držet a podle toho vézt své kroky,protože opravdu nic a nikdo nám nestojí za to,abychom se trápili..Život je krásný a snažím se na to myslet..A vy ,mé drahé blogové přítelkyně,mi v tom velmi pomáháte..
    Děkuji za všechno a měj krásné dny
    Brigit

    OdpovědětVymazat
  6. Brigitko, moc mě mrzí, co všechno teď zakoušíš. Jsi neuvěřitelně statečná a máš velikánskou kuráž. Jsem si jistá, že dokážeš lidi okolo sebe nevídaným způsobem povzbuzovat, i když sama prožíváš velká trápení. Moc si tě za to vážím. A stejně jako ty, doufám, že bude konec světa - toho špatného, zlého a přijde čas lásky a pochopení (ale budeme pro to muset všichni, každičky člověk, něco udělat).
    S láskou Vivi

    OdpovědětVymazat
  7. Taky doufám, že ten konec světa bude. Vše od začátku. neříkám lepší,ale nové a čisté. Jako nepopsaná tabule.
    Brigit, tenhle rok je složitý i pro mě, je toho tolik, co musíme zvládnout.

    OdpovědětVymazat
  8. Drahá Dullsinko..zvládneme to..Jsme holky šikovné..
    Krásné dny..
    Myslím na Tebe..
    Bi

    OdpovědětVymazat
  9. krásný večer. dnes jsem objevila tvůj blog a ráda bych tě na oplátku pozvala ke mně. tento týden dokonce rozdávám na svém blogu dárečky. můžeš si příjít zasoutěžit! s.

    OdpovědětVymazat
  10. Krásný den Sonji..
    Děkuji za pozvání,utíkám k tobě bez váhání..
    Zároveň Tě vítám u mě a přeji hezké počtení..
    Měj se sluncově
    Bi

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za návštěvu a přeji krásný den..