úterý 3. dubna 2012

Andy



Krásné poledne všem..
Ráda bych Vám dnes napsala o mém včerejším setkání..
Potkala jsem se "náhodou"po několika měsících se svou milou sestřenicí Andrejkou,které říkám Andy..
Měla chvíli času,tak jsme nakoupily koláčky a pozvala jsem ji k nám na návštěvu..
Povídaly jsme si o nejrůznějších zážitcích,o mém pobytu v lázních, alternativních praktikách,které provozuji  a také o jejím synovi..
Filípek je autista..
Když odešla,začala jsem vzpomínat,jaké nelehké děctví si prodělala,kdy ji dával obrovské lekce její vlastní otec,chodila do"zvláštní"školy,protože byla" jiná" než většina dětí..
Pak se naše cesty na dlouho rozdělily,protože já jsem se odstěhovala do Brna.
Slýchávala jsem jak se má a co dělá za práci..
Vždycky pracovala velmi těžce v nějakých barech a nostopech,neuvěřitelně dlouhé směny  a absolutně jsem nechápala,jak to zvládá..
Pak se dostala ke společnosti,která dělala předváděčky po supermarketech.
V tomto období se už delší dobu snažila otěhotnět a nedařilo se.
Tehdy přijela pracovně do Brna a bydlela u mě..
Poprvé jsem k ní začala vzhlížet,když po 12hod směně přišla večer ke mě a ještě se pustila s velkou chutí do cvičení na podporu otěhotnění,které cvičila každý den.
Velice jsem ji obdivovala co všechno pro svůj sen mít dítě podstupuje a to ani nepočítám spousty gynekologických zákroků,které absolvovala..
Přání se jí po velikém snažení splnilo..
Po těžkém těhotenství,kdy nemohla pořádně chodit a měla problémy s nohama se narodil chlapeček Filípek..
Byl "jiný",ale jeho odlišnost a porucha se ukázaly později..
Andy stihla ještě otěhotnět,porodit holčičku,postavili s partnerem dům a teď se velice aktivně věnuje svému autistickému synovi..
Začala se vzdělávat a studovat,aby pochopila..
Včera mi řekla,že by velice ráda založila s kamarádkou školku a chtěla by se věnovat a pomáhat postiženým dětem..
Absolutně nepochybuji,že si i tento sen splní...
Večer jsem přemýšlela,jak náročné úkoly si  některé naše Duše vybírají k plnění,kolik zkoušek si naložíme abychom pochopili,třeba tak jako Andy..
Pochopila,že posláním jejího života budou postižené"jiné"děti..
Moc Tě obdivuji a přeji Ti hodně štěstí na Tvé cestě milá Andrejko..

Víte, miluji příběhy silných žen..Velice mě inspirují a posilují..
S obdivem,láskou a úctou se před vámi všemi podobnými úžasnými,vyjímečnými ženami skláním..

A nám všem chci jen říct,že žádný cíl,poslání a žádné přání není tak veliké,abychom si ho nesplnili!!
Přeji vám plno odvážných,láskypných a splněných přání.
Hodně síly všem..
Bi

4 komentáře:

  1. Krásný příběh!!!
    Moc ráda si sem chodím číst.
    Petra

    OdpovědětVymazat
  2. Milá Peti..
    Velice ti děkuji a víš co je na tom nejkrásnější,že ten příběh stále běží a skutečně se děje..
    jsem moc zvědavá,jak dopadne..
    Děkuji za návštěvu..
    Měj se moc hezky
    Brigit

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherně napsané..zdravím Andy i jejího synka. Vím, jak je to těžké. I po přečtení 45 knih o autismu občas tápu. Je to těžké, ale také nesmírně obohacující.

    OdpovědětVymazat
  4. Milá Marcelko..
    Říkala jsem Andy o Tobě..Velmi tě obdivuje..A já?
    Já před vámi oběma hluboce smekám a posílám spoustu síly a lásky..
    Měj se co nejlépe
    Bi

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za návštěvu a přeji krásný den..